Refacerea proteinei țesutului cartilaj. Sănătatea articulațiilor cu GLC - High Energy

Refacerea proteinei țesutului cartilaj - Refacerea cartilajului articular

Aceasta înseamnă că ai posibilitatea de a preveni deteriorarea cartilajului articular, protejezi încheieturile prin reducerea inflamației și durerii, menținând un corp flexibil și sănătos.

refacerea proteinei țesutului cartilaj

Scris de Lavinia Bratu - Dacă ai puțină atenție poți alege pentru dieta ta cele mai bune alimente pentru articulații. Trimite articolul X Cele mai bune alimente pentru articulații sunt reprezentate de grăsimi bune, alimente bogate în sulf, nucile și semințele crude, fructe și legume de sezon. Iar dacă e să vorbim despre condimente, atunci turmericul este cel mai indicat în acest sens.

refacerea proteinei țesutului cartilaj

Pulberea de turmeric este aurie, are gust și aromă specifică bucătăriei indiene. Suplimentele nutriționale cu extract de turmeric ridică starea de spirit, elimină stresul și anxietatea, protejează creierul împotriva îmbătrânirii, ajută intens în profilaxia și tratamentul acelor boli degenerative care au ca și factor comun inflamația.

refacerea proteinei țesutului cartilaj

Curcumina — substanța activă eficientă — s-a dovedit că reduce nivelul colesterolului nociv, elimină acumularea plăcilor în artere și previne coagularea sângelui. Nucile și semințele sunt bogate în sulf, minerale, proteine și grăsimi sănătoase.

Există o mare varietate de nuci și semințe, recomandarea mea este să ai zilnic cantitatea cuprinsă într-un pumn deschis și nu mai mult.

Cele mai bune alimente pentru articulații

Alege de fiecare dată variantele crude, neprăjite și nesărate. Amintește-ți că au o valoare nutritivă ridicată prin conținutul în grăsimi nesaturate de tipul omega 3 și omega 6, proteine, vitamine și minerale. De asemenea, consumul frecvent de nuci și semințe crude te poate ajuta să menții o greutate normală, având în același timp o alimentație super eficientă.

Alimentele bogate în sulf sunt bulbii — usturoiul și ceapa - oul, conopida și sparanghelul, alimentele cele mai bogate în sulf, un mineral utilizat de organism la refacerea țesutului osos, cartilajului și țesutului conjunctiv.

Sulful facilitează absorbția calciului, un element esențial în menținerea sănătoasă a sistemului osos. Lipsa acestuia în organism poate duce la slăbirea unghiilor și părului, probleme la nivelul articulațiilor, tulburări ale sistemului nervos, dezechilibru al minerale din organism, întârzierea creșterii și probleme în metabolizarea lipidelor și carbohidraților.

Osteoartrita și degradarea cartilajului articular Osteoartrita și degradarea cartilajului articular Publicat: Cartilajul articular învelește extremitățile osoase ale articulațiilor, iar distrugerea lui determină apariția durerii și a rigidității articulare. Cele mai afectate articulații sunt articulațiile de la nivelulgenunchiului, șoldului, mâinii și a coloanei vertebrale. Osteoartrita este o afecțiune caracterizată prin degradarea cartilajului articular.

Peștele gras este un aliment recomandat într-o dietă de prevenție a oricărei boli, fiind extrem de eficient și în menținerea unor articulații bune pentru sportivii de performanță și nu doar pentru ei. Pești precum somonul sălbatic, heringul, macroul, ruperea ligamentelor laterale ale tratamentului articulației genunchiului si alte sortimente de pește gras, acționează asemenea unor medicamente antiinflamatoare.

  • Refacerea cartilajului: mit sau adevar?
  • Osteoartrita și degradarea cartilajului articular | Clubul Sanatatii Stada
  • Ulrich Schneider si Asist Univ.
  • Izvoare termale pentru tratarea articulațiilor
  • Dureri musculare și articulare în menopauză
  • Metoda pentru tratamentul artrozei mâinilor
  • Dureri articulare pe față
  • Refacerea proteinei țesutului cartilaj - Refacerea cartilajului articular

Conținutul ridicat de acizi omega 3 reduc inflamația și durerile articulare și fac din pește un aliment-medicament. Mare atenție însă la tipul de pește folosit, de evitat tonul și somonul de cultură!

Fie că vorbim de o dietă alcalină, regeneratoare sau revitalizantă din punct refacerea proteinei țesutului cartilaj vedere energetic, întotdeauna fructele și legumele crude de sezon sunt prezente.

refacerea proteinei țesutului cartilaj

Peste jumătate din cantitatea de alimente consumate zilnic trebuie să fie din legume și fructe, pe cât posibil proaspete, neprelucrate termic. Da, zilnic salate din crudități și câteva fructe, depinde de fiecare.

Articulația genunchiului și tratamentul complet pentru cartilajul articular și lichidul sinovial

Acestea sunt pline de vitamine și minerale, asigură un aport crescut de fibre, care reprezinta un mijloc natural de control al greutății corporale. Zilnic în dietă legume verzi spanac, broccoli, avocado și legume portocalii morcovi, cartofi dulci, dovleac.

Cartilajul articular este extrem de organizat, fiind alcatuit din celule numite condrocite, care sunt inglobate intr-o matrice extracelulara a proteinelor numite colagene, proteoglicane si proteine necolagene. Functiile sale principalale sunt acelea de a permite o buna articulare asigura frecarea minima in interiorul articulatiei si de a amortiza socurile la care este supus genunchiul poate suporta compresie, tensionare si forte de forfecare. Datorita compozitiei sale sofisticate si a continutului ridicat de apa, cartilajul articular este capabil de a trasfera forte mari, relativ uniforme, de la un os la celalalt. In conditii fiziologice, cartilajul faciliteaza frecarea si alunecarea din interiorul articulatiei, fiind capabil de a transfera sarcini in timpul miscarii.

Iar la fructe, întotdeauna fructele de pădure reprezintă cea mai bună alegere. Bucură-te de ele, la fel de mult ca și de fructele de sezon, pe care îți recomand să le consumi în prima parte de refacerea proteinei țesutului cartilaj. Vrei un corp sănătos, flexibil și în formă frumoasă?

Osteoartrita și degradarea cartilajului articular

Pentru toate acestea ai nevoie de o dietă care să cuprindă cele prezentate aici. Hrană sănătoasă și eficientă stării de bine!

refacerea proteinei țesutului cartilaj

Puteți consulta mai multe articole pe această temă  AICI. Trimite articolul.

Citițiși