Cum să tratezi șoldurile. Cum sa tratezi soldurile cu probleme

cum să tratezi șoldurile

Descoperind problema Confirmați-vă că șoldurile sunt aliniate greșit. Cea mai bună persoană pentru a judeca acest lucru este un medic, iar autodiagnosticul nu este recomandabil.

Dacă nu puteți vedea medicul dumneavoastră sau încercați să vă dați seama tipul de medic la care trebuie să mergeți, poate doriți să faceți câteva teste la domiciliu pentru a vedea dacă alinierea eronată poate fi o problemă. Chiar dacă sunteți destul de sigur că știți cauza, nu există niciun înlocuitor pentru a vedea un medic calificat și ar trebui să faceți din aceasta o prioritate. Evaluează-ți durerea. Alinierea eronată la șold poate provoca durere în trei zone diferite.

Dacă aveți dureri într-unul sau mai multe dintre aceste locuri, șoldurile dvs. Este bine să identificați sau să simțiți articulațiile dureroase sau inflamate, mișcându-vă lent spre stânga spre dreapta, eventual în fața unei oglinzi.

Partea inferioară a spatelui: alinierea la șold este asociată cu hiper-extensie și tensiune a mușchilor din abdomen și partea inferioară a spatelui.

Tratament Pentru Artrita In Solduri Si Genunchi, Cum tratezi durerile articulare

Problemele cu acești mușchi se pot manifesta ca dureri de spate dureroase sau acute. Genunchi: alinierea eronată a șoldului vă poate determina să vă deplasați prea multă greutate pe o parte a corpului. Genunchiul din acea parte s-ar putea să nu poată face față greutății și stresului în plus, provocând durere. Efectuați o evaluare permanentă. Acesta este un test simplu pe care îl puteți face acasă pentru a căuta semne evidente de aliniere greșită.

Purtarea de îmbrăcăminte care se potrivește cu formă va face acest pas mai ușor. Stai desculț în fața unei oglinzi sau un prieten să-ți facă poza.

Produse Naturale pentru Durerea de Sold si a articulatiei soldului / HillVital

Încercați să stați drepți, dar relaxați. Imaginează-ți o linie verticală care merge direct pe mijlocul corpului tău. Acum, imaginați-vă o a doua linie lângă umerii dvs.

Examinați fotografia pentru semne comune de aliniere greșită. Pelvisul tău poate părea în diagonală mai degrabă decât paralel cu a doua linie, sau un picior poate părea mai scurt decât celălalt. Din nou, acest lucru nu se califică ca un diagnostic, dar poate fi o informație utilă pe care o puteți transmite medicului dumneavoastră. Repetați acest proces în timp ce stai în profil. Este posibil să observați o curbă crescută în zona inferioară a spatelui și abdomen bombat dar nu neapărat gras.

Aceasta poate indica o înclinare pelvină anterioară. Uneori, există o cauză rădăcină ușor de localizat pentru alinierea necorespunzătoare a șoldului, pe care o puteți repara imediat. Nu se întinde suficient după exercițiu.

În timp, mușchii excesiv de strânși pot trage articulațiile și le pot aduce în aliniere greșită.

  1. Durerea de sold Cauze, simptome si tratamente — Voltaren Tratament pentru artrita in solduri si genunchi.
  2. Unguent eficient pentru recenzii ale articulațiilor
  3. Durere în psihozomatica articulațiilor umărului îmbunătățirea fluxului sanguin articular ca tratament, procedura de calmare a durerii articulare artrita purulentă a tratamentului articulației gleznei.
  4. Unguent pentru dureri articulare 999
  5. Dureri de solduri Șoldurile noaptea În acest șoldurile noaptea, fracturile și traumatismele la nivelul oaselor apar mai des și mai ușor decât în mod normal.
  6. Dureri in zona articulatiei soldului Simptomele pot varia in ceea ce priveste intensitatea, de la durere usoara, pana la durere severa.
  7. Durerea de sold | Cauze, simptome si tratamente – Voltaren

Postură slabă. Lucrați pe șezut conștient și stând drept. Purtați o geantă de umăr grea. Treceți la un rucsac pentru a distribui mai uniform greutatea. Nu poartă pantofii potriviți. Dacă arcadele tale sunt prea înalte uneori cauzate de purtarea tocurilor înalte sau prea joase, cum să tratezi șoldurile lucru poate modifica mersul tău până la alinierea necorespunzătoare a șoldurilor.

Consolidarea mușchilor slabi Efectuați înclinări pelvine. Nu vă confundați cu numele acestui exercițiu.

De ce doare șoldurile, Durerea de sold | Cauze, simptome si tratamente – Voltaren

Un exercițiu de înclinare pelvină poate ajuta la corectarea unei alinieri incorecte a pelvinei prin întărirea uniformă a mușchilor pelvieni. Întinde-te pe pământ cum să tratezi șoldurile genunchii aplecați.

Durerea de sold: cauze, afectiuni, simptome si tratament De ce doare șoldurile, Durerea de sold Cauze, simptome si tratamente — Voltaren Dureri dupa o perioada de sedere; f. Slabiciune; g. Sus Artrozelecum ar fi osteoartrita si artrita reumatoida sunt printre cele mai comune cauze de durere de sold, in special la femeile in varsta. Artrita duce la inflamarea articulatiei soldului si deteriorarea cartilajului care acopera in mod normal oasele din zona respectiva. Femeile cu artrita prezinta rigiditate in miscari si nu pot realiza diverse activitati care includ mobilitatea soldului.

Brațele, partea superioară a spatelui, partea inferioară a spatelui, capul și tălpile picioarelor ar trebui să atingă toate podeaua. Țineți această poziție timp de 6 până la 10 secunde în timp ce respirați normal.

cum să tratezi șoldurile

Exersează extensiile predispuse la șold pe partea ta mai slabă. Acest exercițiu va ajuta la întărirea uniformă a mușchilor picioarelor și a spatelui inferior. Odată ce puteți face acest exercițiu cu durere minimă, adăugați greutăți de gleznă la rutina dvs.

Acest exercițiu cum să tratezi șoldurile este recomandat femeilor însărcinate. Contractați-vă glute și ridicați piciorul încet până când coapsa este de pe podea.

ReziEasy boala cronica de rinichi: Complicatiile sistemului mineralo-osos

Coborâți piciorul în jos încet. Începeți cu șase-opt repetări zilnic, antrenându-vă drumul până la Repetați acest exercițiu de două până la trei ori pe săptămână. Încercați răpirile laterale ale șoldului. Acest exercițiu întărește mușchii părților exterioare ale piciorului superior și partea inferioară a spatelui.

Cum sa tratezi soldurile cu probleme – Tot ce trebuie sa stii

Adăugați greutăți de gleznă la rutina dvs. Întindeți-vă pe partea voastră mai puternică, cu capul legat în escrocul brațului. Îndoaie-ți piciorul lateral mai puternic în față ușor la șold și genunchi pentru a oferi sprijin.

Îndreptați-vă piciorul pe partea mai slabă și ridicați încet piciorul la un unghi de 45 de grade de la podea. Coborâți încet piciorul și întrerupeți-vă pentru a vă odihni timp de două secunde.

Începeți cu șase-opt repetări și pregătiți-vă până la Întinzând tensiunea departe Întinde-ți banda iliotibială. Banda iliotibială este o bucată de țesut conjunctiv care curge de la pelvisul exterior, în partea laterală a piciorului și până la genunchi. Alinierea necorespunzătoare a pelvisului tău poate provoca inflamarea acestei benzi în timpul exercițiului fizic. Cruce un picior în spatele celuilalt. Înclinați-vă pe șoldul piciorului încrucișat spre perete. După ce simțiți o întindere, opriți-vă și mențineți-vă poziția timp de 30 de secunde.

Odihnește-te timp de 30 de secunde și schimbă laturile. Completați două repetări pe fiecare parte. Faceți această întindere o dată dimineața sau înainte de culcare sau după exercițiu.

cum să tratezi șoldurile

Efectuați întinderea laterală a scaunului. Această întindere atrage mușchii șoldului exterior, vizând gluturile. Stai pe podea cu picioarele întinse, cu spatele cât mai drept și înalt.

Întoarceți-vă umerii dar nu și șoldurile către un picior și balansați-vă înainte pe șolduri, aplecându-vă peste piciorul întins.

Șoldurile noaptea

Asigurați-vă că ambii obrajii tăiți vor rămâne pe podea. Mențineți această poziție timp de 30 de secunde. Odihnește-te cu 30 de secunde înainte de a repeta întinderea pe cealaltă parte. Faceți un număr de 2 repetări pe fiecare parte pentru un număr de patru pe zi.

Nu întindeți genunchiul până la piept. Acest tip de întindere va echilibra mușchii șoldului posterior. Este sigur pentru femeile însărcinate și este recomandat în mod special să ajute cu durerea de șold legată de sarcină. Stați pe spate. Genunchii trebuie să fie îndoiți și picioarele plate pe podea.

Relaxați-vă și coborâți piciorul.

Căutare Informaţii despre durerea de șold Șoldul este una dintre cele mai mari articulații care susține greutatea corpului, motiv pentru care durerea de șold este atât de comună. În cele ce urmează vom vedea modul în care vârsta și uzura pot provoca dureri de șold și cum poate aceasta afecta libertatea de mișcare. Tratează durerea Simptomele durerii de șold Durerea de şold poate fi simțită în multe zone conexe ale corpului, inclusiv coapse, zona inghinală, fese și articulația șoldului. Uneori, singurul semn al unei afecţiuni de șold este durerea de genunchi. Acest fapt este relativ comun și se numește durere iradiată.

Odihnește-te timp de 30 de secunde înainte de a repeta cu celălalt genunchi. Efectuați această întindere o dată sau de două ori pe zi.

cum să tratezi șoldurile

Primul lucru dimineața sau înainte de culcare sunt perioadele bune pentru a vă întinde, sau faceți-l imediat după exercițiu. Dacă aveți acces la asistență medicală, un profesionist medical calificat este cea mai bună persoană pentru a vă diagnostica și trata problemele de aliniere a șoldului.

Dacă aveți inflamație sau durere, medicul vă poate prescrie medicamentele corecte și cele mai sigure pentru a vă ajuta. Dacă problemele dvs. Vezi un kinetoterapeut. Medicul dumneavoastră vă poate consulta la un kinetoterapeut. Un kinetoterapeut vă va ajuta să redobândiți mobilitatea prin exerciții ghidate și întinderi.

Kinetoterapeutul vă poate sfătui, de asemenea, cu privire la rutina potrivită pe care o puteți face acasă. Pentru problemele de aliniere a șoldului care nu pot fi tratate prin exerciții fizice sau medicamente, poate fi necesară intervenția chirurgicală.

Cum sa tratezi soldurile cu probleme

Chirurgii pot modifica forma și alinierea soclului șoldului și articulației pentru a ușura mișcarea într-o procedură numită osteotomie periacetabulară.

Da, deși piciorul nu este de fapt mai scurt. Cu toate acestea, acest lucru este destul de rar. Am un moment foarte dificil să mă ridic dintr-o poziție așezată fără durere.

cum să tratezi șoldurile

Ce pot face pentru a face acest lucru mai ușor? Încercați exercițiile și întinderile sugerate în acest articol. Pretinde că folosești toaleta, dar nu te cum să tratezi șoldurile până la capăt. Țineți poziția respectivă și apoi ridicați-vă în picioare. Repetă acest lucru de 8 până la 15 ori în fiecare zi și concentrează-ți energia mentală pe întărirea acelor mușchi ai picioarelor și feselor care te ridică de pe scaun. Cum găsesc medicul potrivit în zona mea care poate efectua ajustările corecte?

Există câteva opțiuni de tratare a nealinierilor articulare. Multe persoane aleg să viziteze un chiropractor sau un kinetoterapeut. Puteți găsi acești profesioniști căutând online sau întrebând prieteni, familie și colegi sau chiar medicul de familie. Asigurați-vă că verificați calificările oricui vedeți. Care este următorul pas dacă terapia fizică nu funcționează?

Următorul pas ar fi să te întorci la medicul tău obișnuit și să ceri să fii trimis la un medic specialist în mișcare.

Dar daca simti ca zona aceatsa are nevoie de o corectie?

Puteți găsi chirurgia un rezultat al acestui proces, astfel încât durerea sau disconfortul, peste o intervenție chirurgicală posibilă poate fi o decizie dificilă.

Citițiși