Refacerea mobilității gleznei

Recuperarea medicala dupa o fractură glezna - Spitalul Sfantul Sava
Entorsa externă, cea mai frecventăse produce ca urmare a mișcării de inversiune forțată a piciorului, când, calcând pe un teren denivelatse răsucește înăuntru sprijinindu-se pe marginea sa externă. Această mișcare forțată solicită în special fasciculul peroneoastragalian anetrior al ligamentului lateral extern. În cazul în care traumatismul se limitează la elongația sau dilacerarea parțială a acestui fasciculentorsa poate fi considerată stabilă sau benignă. Când sânt interesate și ligamentele peroneocalcanean si peroneoastragalian posterior, entorsa devine instabilă, gravă. În acest caz evoluția și tratamentul sînt diferite față de primul caz.

Fitness Când am început să ridic greutăți, am intrat în sala de forță ca dansatoare de balet de 16 ani, cu multă flexie plantară vârfuri ascuțite și zero dorsiflexie abilitate de flexare. Dacă acest lucru a fost grozav pentru execuția piruetelor, a devenit problematic când a venit vorba de executat genuflexiuni.

refacerea mobilității gleznei

Deși majoritatea oamenilor consideră mobilitatea șoldului și a mușchilor femurali ca fiind de importanță capitală pentru genuflexiuni corecte și pentru mecanica îndreptărilor, dacă îți lipsește mobilitatea gleznei, îți scurtează potențialul de adâncime și determină torso-ul să se aplece înainte, ceea ce suprasolicită spatele inferior și crește efortul necesar pentru a ridica.

Forța poate stagna și chiar să scadă cu timpul, dacă nu avem grijă de mobilitatea gleznei. Aceste cinci exerciții sunt gândite pentru a îmbunătăți mobilitatea generală a gleznei, și sunt divizate în mișcări pre- și postantrenament: Preantrenament, țintești să mobilizezi gleznele și gambele în toate direcțiile și să îmbunătățești coordonarea cu ABC-urile gleznei, precum și o fandare adâncă de întindere, pentru mobilizarea gambelor și a tendonului lui Ahile.

refacerea mobilității gleznei

Postantrenament, vei face trei întinderi statice pentru tibii, gambe și fascia plantară, pentru a îmbunătăți anvergura mișcării, pentru a reduce durerile musculare postantrenament și pentru a-ți menține mușchii lungi, mobili și sănătoși. Notă: Pentru a te bucura de toate beneficiile acestor exerciții, încearcă să le faci desculță. Acest lucru permite o întindere mai profundă și o amplitudine a mișcării mai mare decât ai putea obține încălțată.

Desenează ABC-ul lent și intenționat cu fiecare picior, litere mici sau mari, cursive sau toate cele de mai sus.

Comentarii

Coboară genunchiul drept pe sol și lasă-ți trunchiul pe coapsa stângă. Pune mâinile de o parte și de cealaltă a tălpii stângi, sau prinde talpa sub degete.

refacerea mobilității gleznei

Ține talpa stângă pe podea în timp ce te apleci cu torso-ul spre coapsa stângă și apasă ușor înainte genunchiul stâng. Menține poziția 30 de secunde, fă pauză, apoi repetă.

Ce este fractura de gleznă?

În runda următoare, încearcă să-ți apeși refacerea mobilității gleznei în degetul mare de la picior timp de 15 secunde, apoi în degetul mic 15 secunde. Menține o presiune constantă în toate cele cinci degete în timp ce apeși șoldurile înainte, pentru a obține o întindere profundă a gambei.

lectie glezna 01

Menține 30 cel mai bun tratament pt articulatii secunde, apoi eliberează tensiunea. Repetă de două-trei ori. Du mâinile în spate și ridică trunchiul până ce simți o întindere în tibie, apoi menține un minut. Dacă ești mai flexibilă, pune mâinile în spate și lasă-te ușor pe spate, permițând genunchilor să se ridice de pe sol și menține 20 de secunde ilustrat.

Revino în patru labe pentru a te odihni puțin, apoi mai repetă de două ori. Trage degetele înăuntru, apoi du mâinile în spate astfel refacerea mobilității gleznei să stai pe călcâie.

Recuperare Medicala

Dacă ești flexibilă sau dorești o întindere mai profundă, ridică trunchiul drept și pune mâinile pe șolduri sau în poală ilustrat. Menține un minut. Spune-le si celorlalti!

refacerea mobilității gleznei

Distribuie pe Comentarii Ai deja un cont? Intra in cont Adauga un comentariu Trebuie sa te autentifici pentru a adauga un comentariu, sau un raspuns.

  • Tratamentul articulațiilor cu perie
  • Cum să tratezi artroza genunchiului acasă
  • Selectează o Pagină Anchiloza gleznei — Generalități și tratament Piciorul are un  rol static și un rol  dinamic de aceeași importanță, fiind pârghia terminală a locomoției.
  • Protocol de recuperare pentru Entorsa de glezna | Kinetoterapie

Adauga comentariu.

Citițiși