Exercitii genunchi artroza,

Suferi de gonartroza? Incearca aceste exercitii pentru flexibilitatea genunchilor

Îngrijire și lifestyle în artroză Suferi de gonartroza? Suferi de gonartroza? Incearca aceste exercitii pentru flexibilitatea genunchilor Cel mai important lucru pe care il poti face chiar si la tine acasa, dupa ce ai primit diagnosticul de gonartroza artroza la nivelul genunchilor este sa iti intinzi si sa iti intaresti musculatura din aceasta zona.

Este vital, spun expertii, sa faci miscari de stretching pentru a intinde muschii si sa iti intaresti musculatura din jurul genunchilor, cum ar fi tendoanele din spatele genunchiului, cvadricepsii si muschiul gambei. Pe de alta parte, ideale sunt activitatile cu un impact redus asupra articulatiilor si antrenamentul cu greutati nu foarte mari yoga si pilatesul sunt perfecte.

dureri articulare cu amigdalită

Daca vrei sa iti ajuti genunchii si sa mentii flexibilitatea articulatiilor, incearca aceste exercitii simple: "Alunecare" cu calcaiul Stai intins pe spate.

Trage usor calcaiul spre zona feselor, mentinand talpa si calcaiul in contact cu podeaua.

tratament cu displazia de șold 2 ani

Mentine genunchiul indoit 30 de secunde. Repeta de doua ori, apoi fa exercitiul cu celalalt picior. Ridica piciorul si mentine-l drept Stai intins pe spate, indoaie un genunchi, iar piciorul celalalt tine-l drept. Ridica, incetisor, piciorul drept pana cand sta la un unghi de 45 de grade.

Suferi de gonartroza? Incearca aceste exercitii pentru flexibilitatea genunchilor

Mentine pozitia si apoi coboara piciorul pana la podea. Asigura-te ca nu iti folosesti spatele pentru a face aceasta miscare.

ciprofloxacină pentru inflamația articulară

Tot efortul ar trebui sa fie facut folosind muschii picioarelor. Repeta de ori aceasta miscare, apoi schimba piciorul. Stai pe scaun dureri de gleznă și călcâie ridica-te Fa acest exercitiu pentru a-ti fi mai usor sa te ridici exercitii genunchi artroza pe scaun.

Asaza doua perne pe un scaun. Stai cu fundul pe perne, cu spatele drept si exercitii genunchi artroza picioarele bine fixate pe podea. Foloseste-ti muschii picioarelor pentru a te ridica treptat, fara exercitii genunchi artroza bruste.

Gonartroza este o forma de artroza foarte răspândită printre persoanele în vârsta, fiind vorba despre o tocire prematura a cartilajului articular și astfel articulatia nu este lubrificata și se freaca os pe os. Aceasta situație va avea drept consecinta inflamarea și creșterea caldurii în zona respectiva, prin urmare aparitia durerii.

Apoi, coboara-ti lent corpul, inapoi in pozitia in care stai pe scaun. Genunchii indoiti nu trebuie sa se indoaie prea tare in fata.

Recuperare Genunchi | Ortopedia pe Înţelesul Tuturor

Daca ti se pare prea greu exercitiul, adauga mai multe perne sau foloseste un scaun cu manere si foloseste-ti bratele pentru a te impinge in ele. Exercitiu cu perna Asaza o perna intre genunchi si strange-o. Mentine pozitia de secunde, apoi elibereaza perna din stransoare. Repeta exercitiul de ori. Stai pe varfuri Stai intr-un picior. Ridica-ti corpul usor, pana cand calcaiul se ridica de la podea, mentinand piciorul perfect drept. Coboara-ti treptat corpul, pana stai cu toata talpa pe podea.

Fiecare repetare ar trebui sa dureze 8 secunde. Repeta exercitiul pansament la umăr cand simti ca obosesti, facand miscarea cu fiecare picior, pe rand.

Autor: Dr. Sa iti pui genunchii in miscare este ultimul lucru pe care ai vrea sa il faci atunci cand suferi de osteoartrita genunchiului gonartrozainsa aceste exercitii te pot ajuta sa iti mentii genunchii flexibili si te vor ajuta la capitolul rezistenta cand e vorba de articulatiile genunchilor. Inainte de a face aceste exercitii, cere acordul medicului tau specialist si nu forta daca simti durere cu aceste miscari. Exercitiul de stretching pentru cvadricepsi pot ameliora tensiunea din articulatiile genunchilor.

Flexie si extensie a genunchiului Stai pe un scaun sau pe o masa, cu genunchii indoiti usor peste margine. Intinde un picior in fata, astfel incat sa stea drept, incordand muschii coapsei in timp ce faci miscarea. Indoaie complet genunchiul, daca poti chiar dincolo de unghiul de 90 de grade.

Recuperare Genunchi

Continua sa repeti aceasta miscare de 20 de ori. Repeta apoi cu celalalt picior. Ca sa tii simptomele gonartrozei sub control, trebuie sa incerci anumite exercitii si sa testezi anumite miscari, impreuna cu un fizioterapeut. Cele mai multe planuri de tratament in ceea ce priveste gonartroza se axeaza pe medicamente prescrise pentru durerea de genunchi si pentru inflamatia articulatiilor.

4 exercitii simple pentru cei cu gonartroza, pe care le poti face acasa

Insa este important sa retii ca si exercitiile si activitatea fizica te pot ajuta destul de mult, imbunatatind rezistenta muschilor si flexibilitatea articulatiilor. Pe langa exercitiile de mai sus, poti participa si la activitati fizice cu un impact redus asupra articulatiilor tale, cum ar fi inotul si plimbarile usoare. Discuta cu un medic sau cu un specialist in ceea ce priveste exercitiile fizice. El este o sursa buna de informatii, mai ales daca vrei sa afli ce tipuri de exercitii si cate minute de activitate sunt indicate pentru pacientii cu gonartroza.

Daca te incadrezi in categoria de risc crescut, beneficiezi de un consult gratuit la medicul specialist! Sursa foto: Shutterstock Pentru a comenta este nevoie de autentificare sau înregistrare.

Citițiși