Intindere musculara vs ruptura

intindere musculara vs ruptura

Acest lucru este cauzat de faptul ca muschii sunt intindere musculara vs ruptura rigizi la temperaturi mai scazute.

Intinderea reprezinta o leziune a muschilor sau a tendoanelor. In functie de severitatea leziunii, putem avea o simpla suprasolicitare a muschiului sau tendonului in limbaj curent intindere sau o ruptura partiala sau totala a acestor structuri. Unii sportivi, in special cei amatori neglijeaza accidentarile de mica amploare, si astfel intarzie vindecarea si uneori leziunile chiar se cronicizeaza. Rupturile musculare apar spontan datorita unei contractii puternice sau a unei activitati normale, efectuata pe un muschi epuizat; pot fi provocate prin lovitura directa, mai ales cand directia de actiune este tangentiala cu muschiul. Alti factorii care pot favoriza producerea leziunilor musculare sunt eforturile bruste si violente fara o incalzire prealabila, in conditiile unui climat rece si umed.

Este important sa acorzi timp suplimentar incalzirii prealabile, in conditiile unui climat rece si umed, pentru a evita producerea leziunilor musculare. Intinderile musculare cronice sunt rezultatul miscarii repetitive. Acest lucru se poate datora: sporturilor, cum ar fi canotaj, tenis, golf, sau baseball mentinerii spatelui sau gatului intr-o pozitie improprie o perioada mai lunga de timp, in timp ce stai la birou posturii gresite Tratament Cele mai multe intinderi musculare pot fi tratate cu succes la domiciliu.

intindere musculara vs ruptura

Intinderile musculare minore cuprind patru pasi de tratament, cunoscuti sub acronimul RICE: repaus segmentar Restaplicare locala de gheata Icecompresie locala Compression si ridicarea membrului afectat Elevation.

Repaus Evita sa iti folosesti muschiul pentru cateva zile, mai ales in cazul in care miscarea determina o crestere a intensitatii durerii.

Prea multa odihna insa poate provoca slabirea muschiului, ceea ce poate prelungi procesul de vindecare.

Umflarea zonei Rigiditatea musculaturii În funcție de intensitate, aceste simptome pot fi resimțite pe o perioadă cuprinsă între câteva săptămâni și câteva luni, în cazurile mai severe. Întindere musculară versus leziune musculară Deși cele două sunt, adesea, confundate, leziunea musculară nu este acelați lucru cu întinderea musculară. În timp ce prima este rezultatul unor macrotraumatisme produse de contracția bruscă a unui mușchi, întinderea este doar o leziune a mușchilor sau a tendoanelor. De cele mai multe ori, este vorba despre o suprasolicitare a acestora sau, cel mult, despre o ruptură parțială sau totală a lor.

Dupa doua zile, incepe incet sa folosesti muschiul afectat, avand grija sa nu exagerezi. Aplicarea locala de gheata Se aplica gheata imediat dupa accidentarea muschiul. Acest lucru va reduce edemul.

  1. Ulei de piatră pentru dureri articulare
  2. Intindere vs ruptura musculara
  3. Это была вынужденная мера.
  4.  Первичное! - воскликнула .

Nu pune gheata direct pe piele. Aplica gheata pe un strat de tifon sau prosop.

intindere musculara vs ruptura

Mentine gheata pe muschi timp de aproximativ 20 de minute. Se repeta la fiecare ora, in prima zi. Pentru urmatoarele cateva zile, se aplica gheata la fiecare patru ore.

intindere musculara vs ruptura

Compresie locala Se va folosi un bandaj compresiv pentru a reduce edemul. Atentie, a nu se infasura zona prea strans, deoarece acest lucru poate reduce circulatia sangelui. Ridicarea membrului afectat Ori de cate ori este posibil, se mentine zona afectata ridicata deasupra nivelului inimii.

  • Все крупные провалы в сфере безопасности в истории агентства происходили внутри этого здания.
  • Supramax articulatii fiole dr max
  • De ce trosnesc incheieturile
  • Tratamentul articulațiilor articulare după fractură
  • Întindere musculară: cauze, simptome și remedii - psihologiebacau.ro Blog

Alte metode de auto-ingrijire includ urmatoarele: Utilizarea unui medicament anti-inflamator fara prescriptie medicala [nota: gasiti AICI o lista cu 56 de alimente cu proprietati ani-inflamatoarela care sa apelati inainte de a da buzna in farmacie…] Dupa trei zile, se aplica caldura pe muschi de mai multe ori pe zi.

Astfel va ajuta la circulatia sangelui in zona afectata pentru accelerarea vindecarii.

  • Внезапно сзади ее обхватили и крепко сжали чьи-то руки.
  • Oboseală rapidă a durerilor articulare
  • La rândul lor dureri diferite de articulații
  • Gel pentru tratamentul artrozei piciorului
  • Intinderile musculare: mini-ghid. - Andrei Rosu

Nu odihni muschiul prea mult timp. Acest lucru poate duce la rigiditate si slabiciune. Incepe cu intinderi usoare intindere musculara vs ruptura mai curand posibil.

Creste incet nivelul de activitate. Atunci cand iti reiei activitatea normala, nu uita de exercitiile de intindere si de incalzire inainte de antrenament. Astfel va ajuta la cresterea fluxului sanguin la muschi si scaderea riscului de accidentare.

intindere musculara vs ruptura

Ar trebui sa depui efort pentru a ramane in forma. Sansele de a suferi o intindere sunt mai mici daca muschii sunt puternici si sanatosi.

In cazul in care intinderea musculara este severa, s-ar putea sa ai nevoie de asistenta medicala. De asemenea, poate fi recomandata fizioterapia.

Rupturile musculare apar in timpul practicarii unui sport. Acest fapt, insa, nu are caracter de norma, deoarece puteti suferi rupturi musculare si ca urmare a activitatilor zilnice. Totusi, in cazul sportivilor, incidenta dezvoltarii acestei afectiuni este mai mare, prin natura activitatii lor. Termenul de intindere musculara este intalnit in literatura de specialitate sub numele de crampa musculara sau spasm muscular.

Citițiși