Dureri articulare în timp ce făceau jogging, Durere La Genunchi După Alergare, genunchi durere dupa jogging in genunchi

Articulațiile rănesc când sunt lovite - psihologiebacau.ro

Nu cred că există aşa ceva. În acest articol vreau doar să scot în evidenţă acest subiect. Am observat că există diferite tendinţe în rândul alergătorilor. Există şi unele tabere care au observat anumite principii de biomecanică şi le-au inclus sub diferite brand-uri. Majoritatea răspunsurilor vin pe baza unor statistici.

Fie s-a studiat felul cum aleargă elitele, fie au fost luate eşantioane de sute, mii de oameni şi s-a observat un numitor comun, după care s-a tras o concluzie.

Durere la genunchi după alergare, începutul e mai...

În general, pe baza unor astfel de studii apar "soluţiile minune" care apoi sunt recomandate la nivel general. Partea proastă este că TU nu te-ai aflat printre persoanele testate.

Secvența foto Eadweard Muybridge Mersul de alergare poate fi împărțit în două faze în ceea ce privește extremitatea inferioară : poziție și leagăn. Acestea pot fi împărțite în continuare în absorbție, propulsie, oscilație inițială și oscilare terminală. Datorită naturii continue a mersului, nu se presupune că un anumit punct este începutul. Cu toate acestea, pentru simplitate, se va presupune că absorbția și lovitura de picioare marchează începutul ciclului de rulare într-un corp deja în mișcare.

Fiecare individ este diferit, cu anumite caracteristici proprii. Nu cred că există o soluţie generală aplicabilă în mod individual.

dureri articulare în timp ce făceau jogging doare mersul doare articulația șoldului

Este bine să luăm informaţiile pertinente ca un punct de plecare şi să le combinăm cu un studiu important: studiul personal.

Prin urmare, voi da cele 3 exemple raportându-mă dureri articulare în timp ce făceau jogging propria persoană. Heel Strike primul contact al solului pe călcâie Uneori ne este mai uşor să dăm exemplele negative arătând cu degetul spre altcineva.

Eu voi folosi o oglindă. Oricât mi-ar plăcea poza de mai sus, trebuie să recunosc că aveam o formă proastă de alergare.

dureri articulare în timp ce făceau jogging rețetele bunicii pentru tratament comun

După cum probabil aţi înţeles deja, am constatat că alergarea cu călcâiul înainte nu este una avantajoasă. În acel moment călcam în faţa centrului de greutate, gamba fiind în extensie, cu primul contact pe călcâi.

Intrebari pentru dr. Marius Uscatu - medic specialist ortopedie, traumatologie

Implicit şocurile din timpul alergării erau brutale şi afectau genunchii. Am simţit-o pe propria piele. De fapt pe propriile articulaţii. În perioada când alergam pe călcâie, m-au durut ambii genunchi. După ce am făcut tranziţia spre următorul mod de a călca, am uitat cum este să te doară genunchii.

Forefoot Strike contact pe pingea - partea din faţă a tălpii Tranziţia de la Heel Strike spre această formă trebuie făcută treptat pentru că intră în funcţiune alte grupe musculare.

Articulațiile rănesc când sunt lovite

În mod special, muşchii gambei sunt solicitaţi mai mult, atât cei anterior-laterali cât şi cei posteriori. Dacă se încearcă o transziţie bruscă, există risc de accidentare.

dureri articulare în timp ce făceau jogging cum să depășești durerea de șold

Eu de exemplu, am făcut febră musculară timp de aproximativ 3 luni când am început să fac tranziţia. Mi se părea amuzant cum după mai bine de un an de când începusem să alerg, făceam febră musculară aproape după fiecare alergare. După o vreme muşchii s-au adaptat şi nu am mai simţit nimic.

  • Unguent din articulațiile corpului
  • Articulațiile rănesc când sunt lovite Cum tratezi problemele cu articulatiile - sfaturi de la dr.
  • Articulațiile rănesc când sunt lovite - psihologiebacau.ro
  • În genunchi mă doare după ce alerg, tratează-ți durerile
  • De Ce Mă Doare Genunchiul După Ce Alerg Pe Banda De Alergare, Remediation sinonimo in italiano
  • Articulația șoldului doare și pielea de pe ea
  • By: Autor Neuropain Tags: Comments: 0 decembrie 15th, In urma cu peste 30 de ani, Organizatia Mondiala a Sanatatii atragea atentia ca a avea cancer nu trebuie sa fie sinonim cu a avea durere produsa de evolutia bolii.

Şi după cum spuneam, nu m-au mai durut genunchii. În prima etapă am făcut o greşeală tipică. De la alergatul pe călcâie, am ajuns să alerg mult prea pe vârfuri. Din această cauză am făcut o întindere la articulaţia metatarso-falangiană de la nivelul degetului mare de la un picior. Am resimţit durerea în timpul Semimaratonului de la Novi Sad. Atunci credeam că durerea vine de la o bătătură dar nu aceea era cauza.

Până la urmă am reuşit să alerg pe pingea, fără să fiu prea pe vârfuri. Însă în cazul meu, acest stil pune o presiune crescută la nivelul tibiilor.

Articulatiile ranite dupa jogging. De Ce Articulațiile Îmi Fac Rău După Jogging

Acum câteva luni m-a durut tibia stângă iar recent cea dreaptă. Din acest motiv am ratat participarea la Maraton Internaţional Bucureşti. Aşa că în ultima vreme am încercat să fac tranziţia spre al 3-lea mod de a călca. Midfoot Strike contact pe toată talpa În cazul meu, simt că această variantă mă avantajează.

La  alergarea de 86 km  pe care am făcut-o recent, am folosit în mare parte acest stil. Am fost surprins plăcut să observ că îmi simt picioarele mult mai relaxate decât atuci când alerg pe pingea. Aceasta este concluzia doar pentru mine. Nu spun că toată lumea ar trebui să alerge aşa. Am vrut să subliniez că fiecare trebuie să îşi studieze mai întâi organismul şi să aplice varianta care-l avantajează.

dureri articulare în timp ce făceau jogging tratăm artroza doar cu foamea

Însă orice tranziţie trebuie făcută treptat. Opinia mea este că alergarea cu primul contact pe călcâie nu este tocmai bună, datorită impactului asupra articulaţiilor. Prin urmare, iau în considerare celelalte două exemple. În continuare aş vrea să ştiu care este opinia voastră.

Cum combatem durerea de articulatii

Care este cea mai bună variantă pentru voi?

Citițiși